Kundtjänst

0771 - 210 900

mail@flinkreklam.se

Din kundvagn

0 st
Summa: 0 kr
← Tillbaka
Robert Ohlsson<br>Förs.Chef

2012, blir inget svart år!

Postat av Robert Ohlsson
Förs.Chef

Äntligen är det dags för lite ljusare färger i tillvaron. Efter flera år med svarta skjortor, svarta tröjor och andra svarta plagg i garderoben, känns det som om 2012 som ett år med betydligt starkare färger. Nu gäller det att tuffa till sig, visa mod och ha koll på både sin egen och företagets färgstrategi. Frågan är bara vilket som är svårast! 

Men lite beroende på vilken sorts plagg och vilken stil man vill uppnå i sin kollektion, kan det naturligtvis variera vilka trender och färger som man väljer att följa. Under 2012 kommer starka färger som gult, orange, grönt, brunt och marint att vara viktiga. Testa gärna att använda dessa färger tillsammans och gärna då ”ton i ton”. Men glöm inte att även ha kolla på de något mer mjuka tonerna  turkos, mintgrönt, ljusgul, aprikos, turkos, lavendel (rosa-lila).

Alla, både som enskilda personer och ansvariga för våra företagsfärger, borde lägga lite mer tid och energi på att hitta sina egna färgkoncept. Allt för att skapa en skön och säker känsla av att vara hyfsat rätt i de trender som nu svänger snabbare än någonsin.

Så sluta fega! Gör upp med det svarta och se på framtiden på ett mer färgstarkt sätt! :)